Îngerul mecanic

Recenzie "Îngerul mecanic" (Dispozitive infernale Volumul 1) de Cassandra Clare.

Editura: LEDA
An apariție: 2011
Cassandra Clare s-a născut la Teheran, din părinți americani.Cărțile au fost și încă mai sunt, prietenii ei cei mai buni.În liceu scria povești ca să-și amuze colegii. După încheierea studiilor, Cassie a locuit la Los Angeles si New York, iar acum locuiește în Massachusetts alături de pisicile și soțul ei.

Am tot căutat în ultimul timp un autor care să mă scoată puțin din mersul zilnic. M-am plimbat prin biblioteci si librării, am ales cărți care mai de care și nici una nu a reușit să mă facă să mă simt așa cum voiam în perioada aceasta. Voiam o carte care să dea cu mine de toți pereții sentimentali din jurul meu. Voiam sa mă îndrăgostesc de personaje noi, să intru într-o altă lume...apoi, am dat de această carte. Îngerul mecanic. Totul era nou. Nu se pune accent doar pe ficțiune, nu este totul despre dragoste și m-am îndrăgostit chiar și așa!
"Îngerul mecanic" este primul volum din trilogia "Dispozitive Infernale" și precedă cunoscuta serie "Instrumente Mortale" care are șase volume și a apărut tot la editura LEDA. În acest prim volum, urmărim povestea unei adolescente de doar șaisprezece ani care pleacă în Anglia în speranța că își va regăsi fratele, pe Nathaniel. În plină epocă victoriană, pe Tessa Gray o va urmări vrăjitori, vampiri și lte creaturi din Lumea de Jos. Cei care mențin ordinea printre oamenii obișnuiți sun vanătorii de umbre. Magistrul, cel care conduce clubul Pandemonium, obligă două vrăjitoare denumite Surorile Întunecate să o răpească pe Tessa care descoperă că beneficiează de puterea de a se transforma în ce persoană dorește ea.
Scăpată din iadul Surorilor Întunecate, Tessa se refugiează la vanătorii de umbre din Londra. Ei jură că îi vor găsi fratele, dacă și ea îi va ajuta prin folosirea puterii care îi aparține. Timpul petrecut la Institutul din Londra, o apropie pe Tessa de doi prieteni, vânători de umbre: Will, cel cu ochi albaștrii, dar care ține pe toată lumea la distanță, mai puțin pe Tessa și James, un băiat fragil care ascunde un secret oribil.
Toată acțiunea ia o întorsătură ciudată când Tessa trebuie să aleagă între fratele ei sau să ajute vânătorii de umbre, care sunt pe cale de a fi distruși de Magistru.
Și așa m-am ales cu o serie care mă va ține ocupată tot anul, zic eu. Deja am cumpărat volumul doi si intenționez să citesc și "Intstrumente mortale". Vă asigur că o să vă îndrăgostiți de personajele din volume. Eu nici măcar acum nu mă pot gândi cu cine va împărți Tessa inima ei. Will este cu adevărat un nesimțit, dar am impresia că emană mai mult mister decât Jem...abia aștept să citesc in continuare! Că tot a venit vorba de personaje îndrăgite...Cassandra Clare m-a stors de dragostea pentru un personaj ficțional. Nu, nu mă refer la Will sau Jem ci la Magnus Bane. M-am informat puțin și apare în toate cărțile despre vânătorii de umbre pe care le-a scris și asta e super! De ce? Cred că mai bine ați citi seria...

Se pare că am găsit ce căutam cu această serie. Merită încercată așa că nu mai stați pe gânduri pentru că așa cum zice Magnus, "Amor verus numquam Moritur" - "Dragostea adevărată nu moare niciodată."

© 2016 Lady Mercury - Targoviste - Romania -
Creat cu Webnode